De Financiële Telegraaf officieel mediapartner van Dag van de ZZP’er

Financiële Telegraaf brengt zzp-bijlage uit op Dag van de ZZP’er

AMSTERDAM – De Financiële Telegraaf (DFT) is in 2016 de trotse en exclusieve mediapartner van de Dag van de ZZP’er, georganiseerd door Victor Mundi op zaterdag 2 april. “Zzp’ers zijn de motor van de huidige economie, en daarom slaan wij de handen met Victor Mundi ineen om de meer dan één miljoen zzp’ers in Nederland op een positieve manier onder de aandacht te brengen,” aldus Maarten Knibbe, teammanager Finance, Arbeidsmarktcommunicatie, Kunst & Cultuur bij TMG.

Victor Mundi is organisator van de Dag van de ZZP’er, waarop onder meer de Freelancer of the Year Awards (FOTY Awards) worden uitgereikt. Jeroen Sakkers, directeur van Victor Mundi: “Dit partnership met De Financiële Telegraaf zet de zzp’er als motor van de Nederlandse economie positief op de kaart, iets waar wij vanuit Victor Mundi natuurlijk 100% achter staan. Bovendien is DFT het medium om de zakelijke beslisser en de zzp’er te bereiken, waardoor het voor ons en onze partners zeer interessant is dit exclusieve mediapartnership aan te gaan.”

Multimediale bijlage

DFT biedt Victor Mundi de gelegenheid om de Dag van de ZZP’er op een positieve manier te promoten onder zowel zakelijke beslissers als zzp’ers. Naast redactionele aandacht verschijnt in aanloop naar en rond de Dag van de ZZP’er een multimediale (print en online) special. Het gaat om een specifieke bijlage in de landelijke editie van De Financiële Telegraaf en om een speciale online sectie op DFT.nl rondom het event. Met deze special bereikt DFT in totaal 49% van alle zakelijke beslissers en 48% van alle zzp’ers (bron: DMS 2014-2015 en NOA 2015). DFT staat voor een deskundig, betrouwbare verslaggeving van financieel-zakelijk nieuws, met name gericht op ondernemend Nederland. DFT heeft daarom op alle platformen – krant, desktop, tablet en mobiel – een extra focus op ondernemen.

Speciale partnerkorting

Voor partners van Victor Mundi heeft DFT een speciale aanbieding. Wilt u zich positioneren onder deze doelgroep(en)? Maak dan gebruik van de advertising en/of contentpakketten, waarmee u de doelgroep 24/7 bereikt via krant, pc en tablet. Als partner van Victor Mundi krijgt u 40% korting op de pakketten. Om gebruik te maken van deze speciale partnerkorting moet u wel uiterlijk 31 januari 2016 uw reservering plaatsen.

Meer informatie: http://www.tmg.nl/dag-van-de-zzper

Meer ZZP & MKB nieuws…

Artikel marketing

Artikelen plaatsen