Veranderingen in het Yoast Support Team

Afgelopen maanden is Yoast gegroeid van 11 naar 17 medewerkers. Voor velen van jullie is dit niet onopgemerkt voorbij gegaan, want op Yoast.com zijn er weer wat prachtige huisgemaakte avatars bij gekomen!

Internationale collega’s

De uitbreiding van het team heeft  niet alleen plaats gevonden in Nederland, maar ook in het buitenland. De buitenlandse collega’s helpen ons om doorlopend support te kunnen leveren. Dat betekent dat het niet uit maakt op welk tijdstip je een hulpvraag indient: we zullen je altijd binnen een aantal uur antwoord kunnen geven. Om dit voor elkaar te krijgen hebben we twee medewerkers aangenomen in de USA en een medewerker op de Filippijnen. Deze drie medewerkers zullen voor velen onze eerste lijn van support worden. Zij zullen zorg dragen voor een snelle en goede reactie op de vragen van onze Premium klanten. Indien nodig kunnen zij terug vallen op onze tweede lijn van support, zodat de kwaliteit van de antwoorden gewaarborgd blijft.

Om te zorgen dat onze nieuwe collega’s uw vraag ook daadwerkelijk kunnen beantwoorden hebben we er voor gekozen om alleen Engelstalige vragen te beantwoorden.

Wat betekent dit voor jou?

Dit heeft voor jou de volgende gevolgen:

  • Je moet je vragen voortaan stellen in het Engels.
  • Je krijgt sneller antwoord op je vragen.

Voor meer informatie over onze support-mogelijkheden verwijzen we je graag naar onze knowledge base pagina over support.

Bron: Yoast

Artikel marketing

Artikelen plaatsen